Konferencja naukowa o tabu w reklamie na Politechnice Koszalińskiej

19.09.2018

Katedra Komunikacji Społecznej i Dziennikarstwa Politechniki Koszalińskiej i Studenckie Koło Naukowe „Badamy Reklamy”  zapraszają na pierwszą konferencję naukową z cyklu „Obszary reklamy”. Wezmą w niej udział przedstawiciele różnych dziedzin naukowych, a także praktycy w zakresie szeroko pojętej komunikacji społecznej.

Pierwsza konferencja naukowa z cyklu „Obszary reklamy” skoncentrowana będzie na zjawisku tabu w reklamie. Spotkanie ma pozwolić na szeroką refleksję dotyczącą tego, co jest akceptowane w odniesieniu do komunikatów reklamowych – komercyjnych, społecznych i  politycznych, a co normy te przekracza, wywołując społeczny sprzeciw i oburzenie.

Konferencja, zaplanowana na 22 października, będzie też szansą na zastanowienie się nad tym, co zyskują nadawcy, naruszając swoimi reklamami powszechnie przyjęte normy społeczne, a co tracą lub mogą stracić i jak z takimi sytuacjami sobie radzą – zapowiadają organizatorzy w serwisie internetowym uczelni.

Więcej: http://wh.tu.koszalin.pl/art/736


Wydarzenia