O funkcjonowaniu e-biznesu w najnowszej książce Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego

16.10.2018

Nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego w serii wydawniczej Akademia Zarządzania i Finansów ukazała się książka  „Funkcjonowanie e-biznesu”, autorstwa Anny Misztal,  badaczki z Uniwersytetu Łódzkiego. 

Publikacja jest swoistym przewodnikiem po krainie e-biznesu. Znajdziemy w niej omówienia aktualnych problemów, modeli i strategii wykorzystywanych przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą on-line. Na przykładzie znanych i odnoszących sukcesy firm działających w środowisku wirtualnym, takich jak LinkedIn, YouTube, Eobuwie czy Filmweb, badaczka z Uniwersytetu Łódzkiego omawia poszczególne segmenty e-biznesu z uwzględnieniem ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju poszczególnych gałęzi gospodarki – informuje Centrum Promocji Uniwersytetu Łódzkiego.

Najnowsza pozycja wydawnictwa łódzkiej uczelni jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych tematyką biznesu wirtualnego.

jp


Nowoczesna gospodarka Wydarzenia