Poznaliśmy najsilniejsze uczelniane marki w Polsce

10.11.2022
TOP MARKA 2022

Najsilniejsze uczelniane marki w mediach w Polsce to: Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie oraz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie  – wynika z badania TOP MARKA, na które złożyły się m.in. analizy 2 milionów informacji prasowych, 14 mln internetowych oraz 54 mln wpisów na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTubie. 

To już 15. edycja badania TOP MARKA, wspólnego projektu magazynu Press i Press-Service Monitoring Mediów. Coroczny ranking obejmuje aż 500 brandów z 50 branż i jest największym tego typu badaniem na polskim rynku.

Najsilniejszą marką wśród uczelni po raz kolejny jest Uniwersytet Warszawski, o którym – od 1 lipca 2021 roku do 30 czerwca 2022 roku – informacje pojawiły się w 115 931 publikacjach. Uniwersytet Jagielloński pojawił się 114 406 publikacjach a Szkoła Główna Handlowa w 54 526 informacjach.

jp


Szkolnictwo wyższe