Zespół naukowców Uniwersytetu Szczecińskiego otrzymał nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za prowadzenie badań naukowych o zasięgu międzynarodowym, których efektem jest monografia naukowa pt. „The Sustainable Marketing Concept in European SMEs: Insights from the Food & Drink Industry” – informuje uczelnia.
Wydana w Wielkiej Brytanii monografia została uznana za wybitne i innowacyjne osiągnięcie naukowe. Jest efektem projektu badawczego realizowanego dzięki wygranej w konkursie „Harmonia”, organizowanym i finansowanym przez Narodowe Centrum Nauki.
Badania dotyczyły koncepcji marketingu zrównoważonego i jej stosowania na wybranych, zróżnicowanych pod względem stopnia rozwoju społeczno-ekonomicznego, rynkach europejskich. Były realizowane wspólnie z Leeds Beckett University (Wielka Brytania), University of Zagreb (Chorwacja), Ural Federal University (Rosja), Eberswalde University for Sustainable Development (Niemcy) oraz University of Leon (Hiszpania).
jsz