Zakład Studiów nad Bezpieczeństwem oraz Zakład Komunikowania Międzynarodowego Instytutu Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Wrocławskiego zapraszają 16 stycznia do udziału w panelu „Wojsko Polskie: wizerunek w kulturze popularnej i mediach”.
Celem przedsięwzięcia jest analiza medialnego i popkulturowego wizerunku Sił Zbrojnych oraz sposobów budowania wizerunku i promocji armii z perspektywy naukowców oraz dziennikarzy, fotoreporterów i innych specjalistów – informują organizatorzy.
Podczas panelu zaplanowano szczegółowe omówienie przeprowadzonego w latach 2017-2018 projektu fotograficznego „100-lecie lotnictwa”, w ramach którego zorganizowano cykl lotniczych sesji fotograficznych z zamiarem stworzenia materiału fotograficznego służącego szerokiej promocji Polski, Wojska Polskiego i polskiego lotnictwa. Rezultatem tego projektu, oprócz albumów fotograficznych, było kilkadziesiąt publikacji w prasie specjalistycznej i popularnej.
Więcej: https://uni.wroc.pl/wojsko-polskie-wizerunek-w-kulturze-popularnej-i-mediach/
jsz