Artykuł prof. dr hab. Ewy Ziemby i dr Moniki Eisenbardt „Consumer Engagement in Business Process Innovation–ICT Companies Cases from Poland and UK” został opublikowany w czasopiśmie Journal of Computer Information Systems, umieszczonym na liście Journal Citation Reports (tzw. lista filadelfijska) – informuje uczelnia.
Przedstawia on opracowaną przez zespół naukowców autorską koncepcję zaangażowania konsumentów w kreowanie innowacji procesów biznesowych oraz w oparciu o nią dokonuje analizy komparatywnej tego zaangażowania w firmach z sektora ICT w Polsce i Wielkiej Brytanii.
Tekst jest jednym z efektów międzynarodowego projektu, w którym zespól pod kierownictwem prof. dr hab. Ewy Ziemby od 2015 roku bada zarządzanie wiedzą konsumentów i prosumpcją na potrzeby ekonomii zrównoważonego rozwoju. Współautorkami artykułu są prof. Roisin Mullins z University of Wales Trinity Saint David oraz dr Sandra Dettmer z University of South Wales (Wielka Brytania).
jsz