Wydział Historyczno-Socjologiczny Uniwersytetu w Białymstoku podpisał umowę z firmą Isobar Polska. Umożliwia ona rozszerzenie współpracy nawiązanej przez firmę i największą podlaską uczelnię 4 lata temu – informuje Katarzyna Dziedzik, rzecznik prasowy białostockiego uniwersytetu.
Isobar jest globalną siecią agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, członkiem grupy Dentsu Aegis Network. Korporacja obecna jest na 40 rynkach na całym świecie, m.in. w Polsce. Jeden z oddziałów Isobar Polska, Digital Operations Hub, od 2010 roku mieści się w Białymstoku i zajmuje się monitoringiem i moderacją mediów społecznościowych, a także tworzeniem ich treści, designem oraz obsługą klientów.
Dzięki współpracy najlepsi i najaktywniejsi studenci socjologii (studiów drugiego stopnia) będą mogli odbywać praktyki oraz płatne staże w dziale moderacji i monitoringu w Isobar Polska.
jp