Absolwenci i studenci Politechniki Wrocławskiej i Politechniki Poznańskiej stworzyli aplikację, która pozwoli w szybki sposób zgłaszać i zarządzać awariami. Skorzystać mogą z niej nie tylko zarządcy hoteli i mieszkań, lecz także firmy serwisowe – czytamy w serwisie wrocławskiej uczelni.
Pomysł na opracowanie aplikacji pojawił się półtora roku temu, gdy do firmy informatycznej założonej przez absolwentów zgłosił się zarządca zieleni miejskiej w Jeleniej Górze. Planowanie prac remontowo-porządkowych odbywało się tam na zasadzie zgłoszeń telefonicznych, przesyłania dziesiątek e-maili oraz ustnego rozdzielania zadań, co zabierało bardzo dużo czasu.
System „Usterka” usprawnia czasochłonne procedury. Składa się z aplikacji mobilnej na smartfonie i panelu administracyjnego, do którego można się zalogować przez stronę internetową. Z aplikacji korzystają przede wszystkim pracownicy zgłaszający awarię oraz ekipy remontowe, a z panelu osoby koordynujące ich działania.
Więcej: https://pwr.edu.pl/uczelnia/aktualnosci/spokojnie–to-tylko-usterka-11467.html
jsz