Bank Pocztowy realizuje projekt automatyzacji procesów z wykorzystaniem robotów

16.07.2020

Bank Pocztowy realizuje projekt automatyzacji procesów z wykorzystaniem technologii RPA (robotic process automation) „Lady Robot”. Efektem jest m.in. robot, który na bieżąco aktualizuje informacje o adresach i godzinach otwarcia placówek banku oraz Poczty Polskiej. 

Lady Robot odpowiada także za prezentowanie klientom wiadomości w bankowości internetowej, wyliczanie prowizji do pobrania z rachunku klienta, a także aktualizację online danych na stronie internetowej banku dotyczących wyceny funduszy.

Program Lady Robot w Banku Pocztowym jest realizowany w celu automatyzacji prostych, niekiedy monotonnych procesów biznesowych, jak np. proces analizy kredytowej czy obsługa aktualizacji różnego rodzaju danych. Bank uruchamia kolejny etap przedsięwzięcia, w wyniku którego opracowanych zostanie kolejnych 5 robotów. Wszystko po to, aby odciążyć pracowników i zwiększyć komfort użytkowników – informuje Bank Pocztowy w komunikacie.

 

jsz


Innowacje