Serwis ZnanyLekarz.pl, część grupy DocPlanner, prowadzi do maja 2018 roku kampanię promocyjną zachęcającą Polaków do umawiania wizyt lekarskich przez Internet.
W sieci największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w serwisach wypożyczania filmów (VoD) pojawiają spoty pokazujące wyższość między tradycyjnym umawianiem wizyt u lekarza przez telefon oraz za pośrednictwem platformy ZnanyLekarz.pl. Serwisy tej platformy odwiedza 20 mln osób miesięcznie. Za jej pośrednictwem umawianych jest 500 tysięcy wizyt. Platforma dysponuje już 2 mln opinii pacjentów oraz informacjami o ponad 6 mln lekarzy z 24 krajów. DocPlanner powstał w Polsce w 2012 r. Ma biura w Warszawie, Barcelonie, Stambule, Rzymie, Kurytybie i w Meksyku.(kp)
Więcej:
http://biuroprasowe.znanylekarz.pl/25340-znanylekarz-rusza-z-telewizyjna…