Film promocyjny Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zajął III miejsce w konkursie Genius Universitatis na najlepsze kampanie kreatywne szkół wyższych, organizowanym od 2012 roku przez fundację Perspektywy.
Film – nagrodzony w kategorii video online – przedstawia studentów i pracowników jako specjalistów i miłośników natury – ogrodników, pszczelarzy, weterynarzy, chemików, inżynierów, biotechnologów, kucharzy. Prezentuje uczelnię jako jednostkę nowoczesną, dla której najważniejsi są ludzie – zaangażowani, ambitni, ciekawi świata i nauki, chcący mieć wpływ na otaczający ich świat.
Do konkursu można było zgłosić reklamę prasową, event, gadżet promocyjny, kampanię w mediach społecznościowych, video online, content marketing lub serwis rekrutacyjny. Oceniano nowatorstwo pomysłu, spójność z wartościami uczelni, czytelność i przyjazny charakter przekazu, estetykę i wartość estetyczna oraz umiejętny dobór narzędzi – czytamy w serwisie uczelni.
Więcej: http://www.glos.upwr.edu.pl/aktualnosci/50995/film_promocyjny_upwr_nagrodzony.html
jsz