Firma mElements, technologiczna spółka z Grupy mBanku, zajmująca się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań poprawiających doświadczenia zakupowe w e-commerce, została partnerem studiów I i II stopnia na kierunku zarządzanie – socjologia biznesu i mediów Akademii Leona Koźmińskiego (ALK) w Warszawie.
Rynek e-commerce znajduje się w fazie wzrostu. Według analiz PricewaterhouseCoopers, za pięć lat wartość brutto polskiego e-handlu przekroczy 160 mld zł.
Ten trend już dziś przekłada się nie tylko na nowe wyzwania w obszarze technologii wspierających e-commerce, ale przede wszystkim na wyzwania związane ze stawieniem trafnych i wartościowych hipotez o rozwoju rynku i wektorach wartości dla uczestników. Współpraca biznesu i nauki, czyli nasze partnerstwo z ALK, stanowi jedną z odpowiedzi na to wyzwanie. Połączenie praktyki biznesowej z doskonałym zasobem akademickim pozwoli nam jeszcze lepiej tworzyć i dystrybuować wiedzę i rozumienie e-commerce – powiedział Jarosław Stefański, Prezes mElements S.A.
jp