Uniwersytet Wrocławski zwyciężył w konkursie Genius Universitatis w kategorii „kampania w mediach społecznościowych”. Genius Universitatis to największy i najbardziej rzetelny konkurs na kreatywną rekrutację szkoły wyższej w Polsce. Uczelnię nagrodzono za kampanię rekrutacyjną „Good to know”.
Uniwersytecki pomysł na kampanię opierał się na pokazaniu, że nauka jest po prostu ciekawa, a uczelnia zajmuje się nią na poziomie, który jest interesujący dla odbiorcy. W II i III kwartale 2021 r. reklamy w Google zostały wyświetlone ponad 14 milionów razy i spowodowały prawie 850 tysięcy kliknięć, interakcji i obejrzeń wideo – informuje uczelnia.
Konkurs organizuje Fundacja „Perspektywy”, uczelnie są oceniane przez specjalistów – ekspertów i praktyków w kategoriach: reklama prasowa wspierająca rekrutację, event wspierający rekrutację, kampania w mediach społecznościowych, content marketing, rekrutacyjny serwis internetowy, video online, gadżet promocyjny oraz best Genius.
Więcej: https://uni.wroc.pl/genius-universitatis-dla-uwr/
jsz