Naukowcy Bergische Universität Wuppertal, (Walbusch Chair of Multi Channel Management) i Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach zdobyli grant w polsko-niemieckim konkursie Beethoven Classic – informuje katowicka uczelnia.
Dzięki dofinansowaniu w wysokości prawie 300 tys. zł dr Marcin Komor i prof. dr Stephan Zielke zrealizują projekt „Wpływ motywów zakupowych, preferencji dotyczących kanałów handlu oraz technologii cross-channel na zachowania cross-channel – analiza porównawcza między Niemcami a Polską”.
Konkurs jest organizowany przez Narodowe Centrum Nauki we współpracy z Niemiecką Wspólnotą Badawczą. Nagrodzone projekty będą realizowane wspólnie przez polskie i niemieckie zespoły naukowe. Badania mogły być zaplanowane na 2 lub 3 lata, a wnioskowana kwota na realizację polskiej części projektu nie mogła być niższa niż 150 tys. zł.
W tej edycji uczeni złożyli 130 wniosków o finansowanie projektów badawczych. Z tej puli eksperci wybrali 34 najlepsze projekty.
jsz