II Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Marketing Okiem Młodych Naukowców”

18.01.2024
fot. Firmove

Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej oraz Koło Naukowe Pollub.my Marketing zapraszają w dniu 4 marca 2024 r. na II Ogólnopolską Konferencję Naukową „Marketing Okiem Młodych Naukowców”. Konferencja została objęta honorowymi patronatami: Dziekana Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej, Rektora Politechniki Lubelskiej.

Celem Konferencji jest rozpropagowanie wiedzy na tematy związane z szeroko pojętym marketingiem. Pozwoli ona także na wymianę doświadczeń między studentami i pracownikami naukowymi uczelni wyższych z całego kraju. Możliwe będzie również skorzystanie z wiedzy praktycznej prezentowanej przez zaproszonych gości. W trakcie konferencji wszyscy uczestnicy będą mieli możliwość wygłoszenia zgłoszonego referatu. 

Tematyka Konferencji obejmuje następujące zagadnienia: Social Media Marketing, CRM, Eko Marketing, Gospodarka obiegu zamkniętego, Komunikacja marketingowa, Współczesne narzędzia marketingowe, Public Relations, Neuromarketing, Reklama.

jp


Nowoczesna gospodarka