Koło Naukowe Studentów Socjologii Akademii Górniczo-Hutniczej (AGH) w Krakowie oraz Fundacja „dzień dobry! kolektyw kultury” organizują w dniach 12-13 grudnia 2020 roku interdyscyplinarną ogólnopolską konferencję naukową „Kulturowe oraz społeczne aspekty reklamy i marketingu”.
Organizatorzy zapraszają do udziału w konferencji osoby związane z socjologią, kulturoznawstwem, marketingiem i zarządzaniem, naukami o mediach, językoznawstwem, literaturoznawstwem, pedagogiką, antropologią kulturową, naukami o sztuce, filologią, prawem, psychologią, politologią oraz pozostałymi naukami humanistycznymi i społecznymi.
W zakresie tematycznym konferencji znajdą się referaty dotyczące szeroko pojętych zagadnień związanych z reklamą i marketingiem, dotyczące: historii reklamy i marketingu, analizy i interpretacji wybranych komunikatów reklamowych, językowych aspektów reklamy, psychologicznych aspektów reklamy czy społecznej odpowiedzialności reklamy oraz jej aspektów etycznych.
jp