Katedra Komunikacji Społecznej i Dziennikarstwa Politechniki Koszalińskiej i Studenckie Koło Naukowe „Badamy Reklamy” zapraszają na pierwszą konferencję naukową z cyklu „Obszary reklamy”. Wezmą w niej udział przedstawiciele różnych dziedzin naukowych, a także praktycy w zakresie szeroko pojętej komunikacji społecznej.
Pierwsza konferencja naukowa z cyklu „Obszary reklamy” skoncentrowana będzie na zjawisku tabu w reklamie. Spotkanie ma pozwolić na szeroką refleksję dotyczącą tego, co jest akceptowane w odniesieniu do komunikatów reklamowych – komercyjnych, społecznych i politycznych, a co normy te przekracza, wywołując społeczny sprzeciw i oburzenie.
Konferencja, zaplanowana na 22 października, będzie też szansą na zastanowienie się nad tym, co zyskują nadawcy, naruszając swoimi reklamami powszechnie przyjęte normy społeczne, a co tracą lub mogą stracić i jak z takimi sytuacjami sobie radzą – zapowiadają organizatorzy w serwisie internetowym uczelni.
Więcej: http://wh.tu.koszalin.pl/art/736