Nowa kampania wizerunkowa Uniwersytetu Gdańskiego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

21.09.2023
Uniwersytet Gdański

Uniwersytet Gdański – jako jedyna uczelnia w Polsce – wykorzystał sztuczną inteligencję do swojej kampanii wizerunkowej. Kampania skupiona jest na prawdziwych emocjach, których doświadczamy, zarówno tych pozytywnych, jak i negatywnych.

W filmie przedstawiona jest historia piątki studentek i studentów: Szymona, Karoliny, Oliwii, Krystiana i Martyny pochodzących z „pokolenia Z (Gen Z)”. Pokolenie to wyróżnia przede wszystkim dorastanie w świecie nowych technologii; wiedza i umiejętności zdobywane są również w sieci, a nauka łączona jest często z aktywnością na rynku pracy. 

Wykorzystanie w kampanii sztucznej inteligencji, przy pomocy której zostały wygenerowane 4 różne kreacje, to celowy zabieg. W ten sposób chcieliśmy pokazać, że doskonale znamy możliwości nowych technologii, jednak zwracamy uwagę na autentyczność (ważną dla Pokolenia Z): otacza nas świat rzeczywisty, prawdziwe doświadczenia i emocje – czytamy w serwisie uczelni.

Więcej: https://ug.edu.pl/news/pl/5718/nowa-kampania-wizerunkowa-uniwersytetu-gdanskiego-jako-jedyna-uczelnia-w-polsce-wykorzystalismy-ai

 

jsz


Szkolnictwo wyższe