Nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego w serii wydawniczej Akademia Zarządzania i Finansów ukazała się książka „Funkcjonowanie e-biznesu”, autorstwa Anny Misztal, badaczki z Uniwersytetu Łódzkiego.
Publikacja jest swoistym przewodnikiem po krainie e-biznesu. Znajdziemy w niej omówienia aktualnych problemów, modeli i strategii wykorzystywanych przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą on-line. Na przykładzie znanych i odnoszących sukcesy firm działających w środowisku wirtualnym, takich jak LinkedIn, YouTube, Eobuwie czy Filmweb, badaczka z Uniwersytetu Łódzkiego omawia poszczególne segmenty e-biznesu z uwzględnieniem ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju poszczególnych gałęzi gospodarki – informuje Centrum Promocji Uniwersytetu Łódzkiego.
Najnowsza pozycja wydawnictwa łódzkiej uczelni jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych tematyką biznesu wirtualnego.
jp