Politechnika Lubelska we współpracy w indyjską firmą RG International oraz grupą młodych indyjskich youtuberów kręci teledysk. Będzie on promował uczelnię na rynku indyjskim.
W role aktorów wcielą się studenci uczelni, głównie członkowie Formacji Tańca Towarzyskiego GAMZA. Mamy również chętnych studentów obcokrajowców. Nieważny jest wiek i doświadczenie. Istotne są chęci, kreatywność i dyspozycyjność. Oprócz studentów w teledysku wystąpi 6 znanych indyjskich youtuberów – wyjaśnia Dorota Adamczyk-Gruszka z Biura Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Lubelskiej.
Indyjski rynek edukacyjny jest jednym z największych na świecie. Na studia za granicę wyjeżdża rocznie 160 tys. młodych Hindusów. Dziś większość studentów z Indii decyduje się na Stany Zjednoczone, ale coraz popularniejsza staje się również Europa.
Do 2020 r. w Indiach będzie 40 mln studentów, którzy będą szukać możliwości zdobycia wyższego wykształcenia. Ta populacja znacznie przewyższa dostępną obecnie w Indiach liczbę miejsc na uniwersytetach, dlatego ci młodzi ludzie będą musieli wyjechać za granicę, żeby się kształcić – przekonuje dr Pradeep Kumar, prezes Indo-European Education Foundation.
jp