Studenci Uniwersytetu Adama Mickiewicza i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zwyciężyli w Global Online Marketing Academic Challenge (GOMAC) 2018. Wcześniej poznańska drużyna okazała się najlepsza w Europie – zakwalifikowała się do rundy finałowej, gdzie wybrano światowych zwycięzców konkursu.
W GOMAC studenci przygotowują i realizują kampanię marketingową online dla rzeczywistej firmy, konkurując na rzeczywistym rynku i ponosząc rzeczywiste koszty bez górnego limitu budżetu narzuconego przez regulamin konkursu. W tym roku studenci pod opieką dra Wojciecha Czarta pracowali z firmą Ogarniamprad.pl Sp. z o.o. – platformą aukcyjną umożliwiającą licytowanie cen energii w czasie rzeczywistym.
Poznańscy studenci rozpoczęli już przygotowania do udziału w GOMAC 2019. Siedmioosobowy zespół przygotuje i poprowadzi kampanię online dla niemieckiej firmy IBS GMBH GEO-CAD, oferującej system rezerwacji noclegów dla pracowników, m.in. w Polsce i Niemczech.
jsz