Studenci Politechniki Wrocławskiej opracowali system klasyfikacji klientów i generowania promocji, który został najwyżej oceniony w konkursie „Ogarnij Big Data” organizowanym przez Żabka Polska. W nagrodę wyjadą do Doliny Krzemowej – informuje uczelnia.
Konkursowym zadaniem było wykorzystanie Big Data, czyli dużych, zmiennych i różnorodnych zbiorów danych w praktyce. W rywalizacji brały udział trzyosobowe zespoły, które na samym początku mogły wybrać jeden z ośmiu problemów badawczych – w tym analizę klientów aplikacji Żabki.
Tym ostatnim zagadnieniem postanowili zająć się studenci z wydziału informatyki i zarządzania– Paweł Kunicki, Adam Dłubak i Bartłomiej Lisek. Ich projekt „Systemu do segmentacji klientów oraz generowania spersonalizowanych promocji na podstawie: bieżących transakcji, istniejącego zaopatrzenia oraz warunków zewnętrznych” okazał się zdaniem jury najbardziej innowacyjny, rentowny i funkcjonalny.
jsz