Zespół studentów z Uniwersytetu Adama Mickiewicza i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zajął pierwsze miejsce w Europie w międzynarodowym konkursie Global Online Marketing Academic Challenge (GOMAC) 2018 – czytamy w serwisie Uniwersytetu Adama Mickiewicza.
Mateusz Halicki, Dawid Śliwiński, Sebastian Jastrzębski i Aleksander Kempa przygotowali i przeprowadzili 3-tygodniową kampanię marketingową integrującą platformy Google Ads (AdWords), Facebook oraz LinkedIn. Kampania została przeprowadzona dla firmy Ogarniamprad.pl – pierwszej w Polsce dedykowanej platformy aukcyjnej, umożliwiającej w czasie rzeczywistym licytacje zakupu i sprzedaży energii w ramach grupowych aukcji odwrotnych.
Konkurs jest organizowany przez międzynarodową społeczność Global Online Marketing Academics zrzeszającą nauczycieli akademickich specjalizujących się w marketingu cyfrowym. Po triumfie w Europie poznańscy studenci walczą jeszcze o miano Globalnego Zwycięzcy GOMAC 2018.
jsz