Tytuł Marketing Star dla Marcina Witkowskiego z Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu

29.01.2020

Marcin Witkowski z Centrum Wsparcia Współpracy Międzynarodowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu zdobył tytuł Marketing Star w konkursie Gwiazdy Umiędzynarodowienia / Internationalization Stars – informuje uczelnia.

Zwycięzców rywalizacji wybierają główne polskie instytucje i organizacje zaangażowane w rozwój umiędzynarodowienia – w tym Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej i Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich. Honorowy patronat nad nagrodą sprawują wicepremier, minister nauki i szkolnictwa wyższego Jarosław Gowin i przewodniczący Konferencji prof. dr hab. inż. Jan Szmidt.

Marcin Witkowski pracuje w Centrum Wsparcia Współpracy Międzynarodowej UAM, gdzie koordynuje projekty międzynarodowe. Angażuje się w prowadzenie Orientation Week dla studentów zagranicznych. Jest jednym z redaktorów strony internetowej uczelni w języku angielskim i współtworzy nowy anglojęzyczny profil uczelni w mediach społecznościowych.

 

jsz


Szkolnictwo wyższe