Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu w projekcie „Laboratoria Zaangażowania Konsumentów”.

15.11.2019

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu realizuje projekt „Laboratoria Zaangażowania Konsumentów”. Działania naukowców są częścią międzynarodowego przedsięwzięcia „RIS Consumer Engagement Labs” stymulującego powstawanie innowacji na rynku rolno-spożywczym i finansowanego przez EIT Food – informuje uczelnia.

Ideą jest wypracowanie innowacyjnego produktu poprzez bezpośredni kontakt różnych podmiotów rynku żywnościowego z grupą docelową – osobami 65+. W konsorcjum – oprócz poznańskiej uczelni są też: producent żywności – Folwark Wąsowo; startup biotechnologiczny – Cofactor; dystrybutor – Gminne Składy Sp. z o.o.; organizacja pozarządowa działającej na rzecz transferu technologii – Poznański Park Naukowo-Technologiczny; Uniwersytet Warszawski i EIT Food

EIT Food to część europejskich ram Wspólnoty Wiedzy i Innowacji działających w całej Europie na rzecz podniesienia poziomu innowacyjności sektora rolno-spożywczego. Realizuje m.in. projekty badawcze oparte o metody współpracy i kokreacji.

Więcej: https://puls.edu.pl/ogloszenia/dmik/innowacyjne-produkty-ywno-ciowe-dla-klient-w-65

 

jsz


Szkolnictwo wyższe