Uniwersytet Szczeciński nagrodzony za kreatywną kampanię rekrutacyjną

12.03.2019

Uniwersytet Szczeciński zajął trzecie miejsce w konkursie Genius Unversitatis 2019, organizowanym przez Wydawnictwo Perspektywy. Nagrodę w kategorii „uczelnia w mediach społecznościowych” zdobyła kampania #SuperTeamUS.

Celem #SuperTeamUS było wyłonienie grupy, której wizerunek posłużyłyby do wsparcia kampanii rekrutacyjnej. Zdjęcia zwycięskiej ekipy wykorzystano w informatorze uczelni, umieszczane są na materiałach drukowanych promujących ofertę edukacyjną, na stronach internetowych i w mediach społecznościowych, a członkowie grupy reprezentują uniwersytet podczas spotkań z maturzystami,

Genius Universitatis to konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej. Prace w kategoriach: reklama prasowa wspierająca rekrutację, event wspierający rekrutację, kampania w mediach społecznościowych, content marketing, rekrutacyjny serwis internetowy, video online, gadżet promocyjny oceniali specjaliści zajmujący się na co dzień marketingiem, reklamą i social media.

 

jsz


Szkolnictwo wyższe