Uniwersytet Wrocławski zadebiutował w najnowszym rankingu TopMarka2021. Zajął 6. miejsce wśród polskich uczelni wyższych i 130. wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce. Wyżej znalazły się trzy uczelnie warszawskie i uniwersytety z Krakowa i Poznania.
W opublikowanym w dwumiesięczniku ”Press” rankingu, przygotowanym przez Press Service, sklasyfikowano 500 najsilniejszych medialnie marek z Polski – po 10 z 50 najczęściej pojawiających się w mediach branż. Uniwersytet Wrocławski pojawił się po raz pierwszy w tym prowadzonym od 14 lat zestawieniu – od razu na 6. miejscu wśród uczelni wyższych.
Pojawienie się w rankingu Top Marka to wielki sukces, zwłaszcza że Uniwersytet zaczął budować nową strategię medialną i wizerunkową nieco ponad rok temu. Uczelnia chce pokazywać swoich aktywnych, zaangażowanych, ambitnych studentów i wybitnych badaczy, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach – czytamy w serwisie Uniwersytetu.
Więcej: https://uni.wroc.pl/uniwersytet-wroclawski-wsrod-najlepszych-marek-w-polsce/
jsz