Ponad 300 naukowców, nauczycieli, studentów, praktyków i organizatorów pracy w dziedzinie terapii zajęciowej dyskutowało o swojej dyscyplinie podczas II Konferencji Naukowo-Szkoleniowej „Innowacje w terapii zajęciowej. Perspektywa międzynarodowa – nauka, edukacja, praktyka”.
Uczestnicy wysłuchali 65 wystąpień, zapoznali się z 6 plakatami i wzięli udział w 11 warsztatach. Sesja programowa – z udziałem gości z kluczowych organizacji naukowych, edukacyjnych i zawodowych w Europie – ukazała perspektywę międzynarodową w sferze nauki, edukacji i praktyki zawodowej w terapii zajęciowej. Stało się to doskonałym punktem wyjścia do prezentacji polskich doświadczeń w sferze badań, nauczania oraz dobrych praktyk – czytamy w serwisie Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
W ramach konferencji odbył się II Polski Szczyt Terapii Zajęciowej – spotkanie środowisk naukowych i edukacyjnych. Obrady zdominowała dyskusja nad założeniami i kształtem ustawy o zawodzie terapeuty zajęciowego.
jsz