„Dziennik Gazeta Prawna” we współpracy ze Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej uruchamia studia podyplomowe na kierunku „Cyfryzacja mediów”.
Jak informują Wirtualne Media, podyplomowe studia mają wyposażać słuchaczy w praktyczną wiedzę z zakresu funkcjonowania współczesnych mediów oraz efektywnego zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną organizacji.
Program studiów podzielony jest na pięć bloków tematycznych: zarządzanie, media, komunikacja, marketing i prawo. Zostaną nim objęte m.in. takie zagadnienia jak zarządzanie w organizacji, efektywne kampanie cyfrowe i budowanie marki, zarządzanie budżetem czy właściwy język komunikacji i zarządzanie sytuacją kryzysową.
Organizatorzy podkreślają, że projekt wyróżniać ma położenie nacisku na transformację cyfrową (social media i digital marketing, UX Design, SEO), praktyczne podejście (zajęcia z copywritingu, zarządzanie budżetem, tworzenie strategii) oraz multidyscyplinarny program zapewniający poszerzenie kompetencji z zakresu cyfryzacji i marketingu, ale także finansów, komunikacji, prawa oraz rozwoju osobistego.
jp