Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu ogłosiło wyniki VI ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.
W kategorii prac magisterskich zwyciężczynią konkursu została mgr Aleksandra Nowak z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu za pracę “Content marketing w ujęciu strategicznym i narzędziowym”.
Wyróżnienia otrzymali: mgr Karolina Małetka (Akademia im. Leona Koźmińskiego Warszawa) oraz mgr Agnieszka Zyzańska (Uniwersytet Warszawski)
W kategorii prac licencjackich zwyciężczynią konkursu została Dijora Kopacz z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, która napisała pracę pt. „Wpływ bliskości relacji na decyzje zakupowe dotyczące prezentów”
Wyróżnienia zdobyli: Rafał Pękalski (Uniwersytet Łódzki) i Agata Jajuga (Politechnika Lubelska)
jp