Naukowcy z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zaangażowani są w międzynarodowy projekt Digital Sustainable Skills and Training in Education Partnership (DIGI-Step), którego głównym celem jest poprawa umiejętności cyfrowych osób zajmujących się edukacją w szkolnictwie wyższym w odniesieniu do zrównoważonego rozwoju.
Zgodnie z założeniami projektu w ramach działań edukacyjnych wypracowane zostaną dwa główne rezultaty: opracowanie zawartości kursu e-learning-owego na temat zrównoważonego rozwoju z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi oraz pedagogiki cyfrowej oraz opracowanie podręcznika pomocnego przy wdrażaniu kursów online z obszaru zrównoważonego rozwoju.
Obok wymiaru edukacyjnego projekt posiada komponent badawczy dotyczący rozwoju kompetencji związanych ze zrównoważonym rozwojem w wirtualnym środowisku nauczania.
Projektem kierują badacze z Technische Universitat Dresden. W jego realizacji poza UŁ biorą udział partnerzy z Grecji, Portugalii i Rumunii.
jp