Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu (PNTM) rozstrzygnęło VIII ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.
W kategorii prac magisterskich zwyciężczynią konkursu została mgr Małgorzata Korzeniewska z Akademii Leona Koźmińskiego (ALK) w Warszawie za pracę „Dark Patterns in Polish E-commerce in the Fashion Industry”.
Wyróżnienia w tej kategorii otrzymali: mgr Martyna Fira ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie mgr Michał Krom i mgr Valeriya Kovalenko (oboje z ALK).
Natomiast w kategorii prac licencjackich zwycięzcą konkursu został Mateusz Kiljańczyk z Uniwersytetu Warszawskiego (UW), który napisał pracę pt. „Mem internetowy jako narzędzie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych”. Wyróżnienia zaś otrzymali: Michał Latkowski z UW oraz Jakub Marszałek z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
jp