Zarząd Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu (PNTM) ogłosił wyniki IX konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepsze prace magisterskie oraz licencjackie z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.
Miejsce w konkursie na najlepszą pracę magisterską zdobył mgr Klaudia Dłużyńska Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu za pracę: Decyzje pozakupowe na rynku odzieżowym. Jak używamy i utylizujemy odzież?
Natomiast w konkursie na najlepszą pracę licencjacką zwyciężył Mikołaj Garecki z Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, który jest autorem pracy: Postawy młodych konsumentów wobec praktyk greenwashingowych komunikowanych na etykietach.
Celem konkursu organizowanego przez PNTM jest popularyzacja problematyki marketingu, handlu lub konsumpcji w środowisku akademickim jako zagadnień kluczowych dla rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw i polskiej gospodarki.
jp