Rozstrzygnięto konkurs na najlepsze prace z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji

02.01.2024
Fot. Karol Makurat/REPORTER

Zarząd Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu (PNTM) ogłosił wyniki IX konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepsze prace magisterskie oraz licencjackie z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.

Miejsce w konkursie na najlepszą pracę magisterską zdobył mgr Klaudia Dłużyńska Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu za pracę: Decyzje pozakupowe na rynku odzieżowym. Jak używamy i utylizujemy odzież?

Natomiast w konkursie na najlepszą pracę licencjacką zwyciężył Mikołaj Garecki z Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, który jest autorem pracy: Postawy młodych konsumentów wobec praktyk greenwashingowych komunikowanych na etykietach.

Celem konkursu organizowanego przez PNTM jest popularyzacja problematyki marketingu, handlu lub konsumpcji w środowisku akademickim jako zagadnień kluczowych dla rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw i polskiej gospodarki.

jp


Nowoczesna gospodarka