Spot promocyjny stworzony przez studentów i pracowników Akademii Górniczo-Hutniczej

12.09.2018

Wyprawa na Spitsbergen, eksploracja gór Kaukazu, wyścigi na torze rajdowym czy zawody łodzi solarnych – to tylko niektóre aktywności studentów i pracowników Akademii Górniczo-Hutniczej (AGH) w Krakowie zaprezentowane w najnowszym spocie promocyjnym uczelni.

„Nasz punkt widzenia – POV AGH” to film zrealizowany od początku do końca przez studentów i pracowników uczelni. Podczas realizacji twórcy wykorzystali specjalistyczne kamery z możliwością nagrywania z perspektywy pierwszej osoby – informuje w komunikacie Akademia Górniczo-Hutnicza.

Prace nad spotem promocyjnym AGH rozpoczęły się rok temu. „Nasz punkt widzenia – POV AGH”  jest pierwszym z cyklu materiałów, które pokazują, jak w praktyce wygląda hasło AGH „Wiedza-Pasja-Więź”. Pierwszy film porusza temat studenckich pasji, a kolejne odkryją ich bardziej naukowe oblicze oraz styl życia żaków z AGH.

Zobacz spot:
www.bit.ly/AGH-POV
jp


Szkolnictwo wyższe Wydarzenia