Projekt Promocja oferty edukacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu z wykorzystaniem instrumentów digital marketingu na wybranych rynkach azjatyckich (#PULS4YOU) zostanie dofinansowany w konkursie Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej – informuje uczelnia.
Celem projektu – skierowanego do odbiorców z Uzbekistanu, Chin, Indii oraz Kazachstanu – jest zwiększenie aktywności uczelni w promocji obszarów jej aktywności z wykorzystaniem nowoczesnych instrumentów. Ten cel ma zostać osiągnięty poprzez m.in. zbudowanie świadomości marki uczelni i wzrost jej rozpoznawalności na rynkach docelowych, wykreowanie pożądanego wizerunku, promocję oferty oraz opracowanie kampanii digital i video marketingu.
W konkursie finansowane mogły być zintegrowane kampanie promocyjno-informacyjne, działania online w mediach społecznościowych, pozycjonowanie stron www, współpraca z blogerami, youtuberami, kampanie adwords, e-learning, oraz filmy promocyjne i działania z zakresu PR.
jsz