Drużyna studentek ze Szkoły Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie oraz Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego (UKSW) w Warszawie wygrała tegoroczną edycję konkursu Global Online Marketing Academic Challenge (GOMAC).
Joanna Alberska i Paulina Figarska studiują na kierunku e-biznes, a Patrycja Polak na kierunku zarządzanie w SGH. Dorota Trochimiak jest natomiast studentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na UKSW. Opiekunem zespołu był dr hab. Tymoteusz Doligalski z Instytutu Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH. Zespół przygotował kampanię dla DEVMATCH – młodej, polskiej firmy z sektora elastycznej rekrutacji w IT. Kampania trwała pięć tygodni i obejmowała działania w Google Ads oraz w mediach społecznościowych, a także tworzenie i dystrybucję treści marketingowych – informuje Gazeta SGH.
GOMAC to ogólnoświatowy konkurs skierowany do studentów zainteresowanych marketingiem internetowym. Zespoły, współpracując z klientem branżowym, rywalizują w tworzeniu optymalizacji oraz raportowaniu kampanii promocyjnych z wykorzystaniem Google Ads, a także innych narzędzi e-marketingowych.
jp