„Polska pełna innowacji” – pod takim hasłem trwa od 15 listopada kampania Sieci Badawczej Łukasiewicz, która ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oferującej przedsiębiorcom wypracowanie wspólnie z naukowcami innowacji wspierających biznes.
Kampania wizerunkowa skierowana jest do właścicieli firm i osób decyzyjnych w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, wyższej i średniej kadry zarządzającej, managerów. W grupie docelowej znalazły się również osoby odpowiedzialne za technologie, finanse, rozwój i innowacje w dużych firmach, inżynierowie działów technicznych i technologicznych czy pracownicy obszarów badawczych – zwłaszcza w firmach, gdzie już trwają rozważania nad wdrożeniem innowacji.
Kampania potrwa do 3 grudnia i będzie prowadzona za pośrednictwem kanałów, takich jak: Facebook i Instagram Ads, YouTube Ads, Google Ads czy Programmatic. Dodatkowo wykorzystane zostaną duże portale informacyjne oraz Influencer Marketing i mailing.
jp