Koło Naukowe Austriackiej Szkoły Ekonomii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (UMCS) w Lublinie organizuje cykl spotkań z praktykami biznesu, których celem jest promocja idei przedsiębiorczości oraz pokazanie, że znajomość ekonomii przydaje się w życiu codziennym.
Organizatorzy na przykładzie znanych marek pragną pokazać, w jaki sposób połączyć teorię ekonomii z praktycznymi aspektami działalności. Pierwsze spotkanie pt. „Browar jako biznes” odbędzie się 7 maja 2019 roku na Wydziale Ekonomicznym UMCS – informuje Beata Wielowińska-Pawlak z biura prasowego UMCS.
Gościem specjalnym będzie Piotr Piekarski, prezes zarządu Browar Jastrzębie. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób można prowadzić biznes, jakim jest browar, w jaki sposób spółce udało się uzyskać kapitał na rozwój, oraz poznają obecną sytuację rynkową piw kraftowych oraz perspektywy rozwoju spółki.
jp